مزایای تغییر بالشت به طور منظم

مزایای تغییر بالشت به طور منظم

تغییر بالشت به طور منظم ضروری است

شما چیزی حدود یک سوم زمان خود را در خواب می گذرانید . حتی خیلی وقت ها در رختخواب هستید و سرتان روی بالش است. پس به همین دلیل که از بالشت خود استفاده زیادی می کنیم باید روکش آن را تعویض کرده و مرتبا بشوییم و حتی خود بالشت را باید بعد از مدتی استفاده بشوییم.

چرا باید بالش را تعویض کنیدم؟ آیاعوض کردن بالشت جدید لازم است ؟

کارشناسان توصیه می کنند بالشت را هر شش ماه تا کمتر از سه سال تعویض کنید. البته استفاده از بالشت در افراد متفاوت خواهد بود. کیفیت هنگام خرید بالشت اهمیت زیادی دارد. اگر آلرژی دارید ، باید مکرراً بالشت خود را تعویض کنید. مواد بالشت شما ، پلی استر و یا پر یا پنبه و یا هر ماده طبیعی و مصنوعی دیگر می تواند باشد .

مزایای تعویض بالشت

 1- پشتیبانی بهتر در هنگام خواب

بالشت شما هنگام خواب از گردن و سر شما پشتیبانی می کند. وقتی به سمت پهلو می خوابید نیاز به یک بالش محکم دارید که سر ، گردن و ستون فقرات شما را در طول شب هم تراز کند. اگر شما همیشه در حال تکان دادن و تغییر دادن حالت بالشت خود زیر سرتان هستید باید متوجه شده باشید که این بالشت برای شما مناسب نیست و باید آن را تعویض کنید ، یک بالشت جدید به شما در خواب بهتر شب کمک خواهد کرد. بالشت های متوسط ​​(نه سفت و نه نرم ) برای افرادی که روی پشت می خوابند به خوبی کار می کنند. بالشت های نرم برای کسانی که روی معده می خوابند مناسب هستند. شما با خرید انواع مختلف بالشت از پخش کالای خواب روژان می توانید خواب خوب خود را تضمین نمایید.

 2- آلرژن های کمتر

بالشت بیش از هر جسم دیگری در اطراف صورت شما قرار دارد. حتی بالشت شما روغن ها و سلول های مرده پوست را از صورت شما جذب می کند. برخی از متخصصان پیشنهاد می کنند که این امر منجر به جوش و آکنه ها می شود. بالشت شما همچنین گرد و غبار را جذب می کند ، که یک محرک حساسیت زا هستند. اگر صبح با علائم آلرژی از خواب بیدار شوید ، این می تواند واکنشی به گرد و غبار جذب شده توسط بالشت شما باشد. بعد از مدت معینی استفاده از بالشت بهتر است که روکش آنرا تعویض کنید تا از ایجاد بوی سر و چربی و یا هر آلودگی دیگر روی بالشت جلوگیری شود.

 3- راحتی بیشتر

گاهی اوقات همین طور در تختخواب خود دراز کشیده و مشغول خواندن کتاب یا مجله می باشیم . یک بالش جدید که موارد مورد نیاز شما را فراهم می کند ، راحتی بیشتری در تختخواب برایتان ایجاد می کند. همینطور وقتی میدانید بالشت شما نو است و هیچ گونه مواد آلرژی زا هم ندارد احساس خیلی خوبی پیدا می کنید و از دراز کشیدن در تخت خواب خود لذت می برید.

بالش خود را به طور مرتب تعویض کنید

بالش شما بیشتر از آنچه متوجه می شوید در خواب شما نقش دارد. نوع بالشی که خریداری می کنید مطلقاً انتخاب شماست. شما می دانید وقتی شما با بالشتان احساس راحتی ندارید ، شستن بالش به شما کمک نمی کند تا خواب بهتری داشته باشید و با احساس آرامش از خواب بیدار شوید. خرید یک بالش جدید فقط یکی از مواردی است که که شما برای بهتر شدن خواب خود امتحان کنید . مراقبت از خود و سلامتی خود را شروع کنید. یک بالش جدید بخرید تا از یک خواب خوب شب لذت ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *