تشک مناسب دیسک کمر

تشک مناسب دیسک کمر

تشک مناسب دیسک کمر

در حقیقت ، درد در ناحیه کمر یکی از مهمترین دلایلی است که افراد به پزشک مراجعه می کنند،برای بیمارانی که از دیسک کمر رنج می برند ، درد می تواند مزمن و ناتوان کننده باشد. تشک و کالای خواب روژان عرضه کننده انواع تشک از جمله تشک تخت روژان , محافظ تشک و .. در این مقاله تشک مناسب برای راحتی افرادی که دارای دیسک کمر هستند را معرفی می کند.وقتی فرد در حال بهبودی از عمل جراحی کمر است یا دچار کمردرد مزمن می شود ، خوابیدن در شب می تواند برایش دشوار باشد. برای هرکسی که در خوابیدن یا راحتی کافی برای خوابیدن روی یک تشک تخت مشکل داشته باشد ، ممکن است ارزش این را داشته باشد که یک تخت قابل تنظیم جایگزین بهتری باشد.خوابیدن روی یک تخت قابل تنظیم اجازه می دهد تا قسمت بالایی بدن در یک شیب خفیف مانند 30 تا 45 درجه با پشتیبانی در زیر زانو استراحت کند ، بنابراین آنها با زاویه کمی خم می شوند.تختخواب قابل تنظیم این امکان را دارد که به کسی که در وضعیت تمایل بهتر احساس می کند ، مانند نشستن در یک بستر ، به جای اینکه روی یک تشک مسطح قرار گیرد ، کمک کند. برای افرادی که درد کمر یا گردن دارند ، یا سایر شرایط مفصلی مانند آرتروز ,شانه درد که در این حالت احساس بهتری داشته باشند.طراحی تختخواب قابل تنظیم متفاوت است ، اما به طور معمول آنها به فرد اجازه می دهند تا قسمت بالایی بدن و پاها را بالا ببرد یا پایین بیاورد. با جابجایی بیشتر وزن از پشت ، این موقعیت یابی می تواند در کاهش درد کمر مفید باشد.

تشک مناسب دیسک کمر
پایه یک تخت قابل تنظیم معمولاً به طور جداگانه فروخته می شود ، اگرچه برخی شرکت ها یک واحد ترکیبی را می فروشند. به طور معمول ، پایه متناسب با تشک های مختلفی متناسب است. فنرهای جعبه لازم نیست.
تنظیمات برای بالا بردن یا پایین آوردن قسمتهای تخت ممکن است با کنترل از راه دور انجام شود. تعداد تنظیمات متفاوت است. به طور کلی ، هرچه گزینه های بیشتر ، هزینه بیشتری داشته باشند (و موارد بیشتری که می توانند نقص یا خراب شوند) بیشتر هستند.

ارزیابی تشک مناسب دیسک کمر

خوابیدن روی تخت قابل تنظیم تجربه جدیدی برای اکثر افراد است. اینها مواردی است که باید در نظر بگیرید:
کسانی در این تخت خواب قرار می گیرند ممکن است صدای موتور تنظیم کننده را به اندازه کافی بلند کنند که شخص دیگر را بیدار کند. برخی از مدل ها به دلیل داشتن موتورهای ساکت تر از سایرین در بازار عرضه می شوند.
خرید یک تخت برای یک دوره آزمایشی را در نظر بگیرید. ممکن است توصیه شود از فروشگاهی تهیه کنید که یک سیاست تبادل 30 روز بدون ریسک را ارائه دهد. برای عادت کردن به یک سطح جدید خواب اغلب چندین شب یا حتی یک هفته طول می کشد. امتحان کردن آن برای چند دقیقه در فروشگاه همیشه احساس دقیقی را برای چگونگی راحتی تخت خواب برای خوابیدن در شب فراهم نمی کند.اولویت شخصی بیمار مهمترین عامل در تصمیم گیری در مورد خرید تخت قابل تنظیم است. نکته آخر این است که هر بستر یا تشک به بیمار اجازه می دهد راحت بخوابد و بدون درد و سفتی اضافی بهترین انتخاب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *